Effektiv planering med semesterlista online
–
Enkelt verktyg för att anmäla sjukskrivning
Verktyg för att anmäla sjukskrivning och semesterlista från 24onoff ger komplett kontroll på dina anställdas sjukfrånvaro och semester, det gör ditt jobb mycket lättare och effektiv.
- Förenklar egenanmälan
- Ledare eller ansvarig får automatisk varsel vid frånvaro
- Översiktlig semesterregistering
- Frånvarostatistik
- Alla kommer att kunna se sin egen frånvaro
Hur fungerar registreringen?
Om någon av dina anställda är frånvarande på jobbet kan du enkelt öppna registreringen av frånvaron på smartphone appen, surfplattan eller datorn. Den ansvarige får automatiskt en varsel via mejl. Det är upp till dig, som administratör att godkänna den registrerade frånvaron. Detta kommer att ersätta den tidskrävande egenanmälningen av frånvaro.
Alla anställda har full tillgång till sin egen frånvaro, grafiskt framställt med antal dagar och orsak till frånvaron. Administratören kan lätt observera och kartlägga den totala frånvaron, orsaker och genomsnittet inom företaget. Det ger en bra statistisk grund som kan användas som verktyg för att utvärdera frånvaro, mönster och eventuella åtgärder. Med full kontroll kan du på ett bra sätt se vilka potentiella åtgärder som fungerar i ditt företag.
Semesterregistrering
När dina anställda har registrerat sina önskemål angående semesterdagar får du en fullständig översikt över semesterregistreringen i företaget. På detta sätt kommer du alltid att ha rätt antal anställda vid varje tidspunkt. När semesterregistreringen är klar och du har godkänd önskemålen kommer du att ha en semesterlista för företaget.
Pris
Alla produkter från 24onoff ingår i månadspriset på Kr. 60, – per användare.
Är du fortfarande osäker på om ditt företag behöver ett sådant system, eller om 24onoff ha det rätta systemet det kostar inte ett öre för att prova. Registrera dig för en gratis provversion uppe till höger. Det är helt gratis att prova 24onoff 30 dagar.